Miris luksuza



Nakon naručivanja sjajne Avonove baze za sjene, dobila sam uz katalog i uzorak parfema. Uzorak parfema koji mi se toliko dopao, da sam željela da ga naručim i komentarisala o istom sa drugaricom. Nisam ni slutila da će me ona iznenaditi sa tim predivnim mirisom.
Avon Premiere Luxe EDP je limtirano izdanje i sadrži 30ml. Ono čim me je ovaj parfem kupio je sastav magnolije, gardenije i jasmina(koji obožavam). Baš kako i Avon kaže ovo je stvarno jedan luksuzni mirs koji moraš da voliš. Dopada mi se i što je praktično upakovan, te mi je lako ga koristiti i stalno imati uz sebe.
Inače izbjegavam da pišem o poklonima koje dobijam od porodice i prijatelja, ali ovaj put sam napravila izuzetak zbog brojnih komentara i pitanja, koja dobijam kada nanesem Avon Premiere Luxe EDP.  

Priznaću vam kada ga nanesete da ste tim olakšali muškarcima da vam priđu sa onom rečenicom: „ Prelijepo mirišeš“. Dame se neće dvoumiti da vas pitaju koji je to parfem, mogu li da ga vide... Nedavno sam se u marketu zadržala mnogo duže nego inače, jer je radnica u istom tražila olovku da zapiše naziv parfema.
Mislim da sam vam dovoljno tim rekla, koliko je dobar. Ja sam neko ko odavno ima svoj omiljeni parfem, iako volim imati i druge parfeme prilično sam izbriljiva po pitanju toga. Zbog toga rijetko i pišem o njima, ali ovaj sam skoro potrošila. Zaboravila sam na ostale parfeme na polici, jer Avon Premiere Luxe EDP je stvarno božanstven.
Ovo je miris luksuza, zbog kojeg će vas zaustavljati na ulici.
Vrijeme je praznika, poklonite ga sebi ili drugima. 

Primjedbe

Objavi komentar