Svilenkasto lice tokom zime


Postala sam i sebi više dosadna ponavljajući da imam problematičnu kožu i da ne stavljam baš svašta na lice. AlmaDerm me obradovala sa mnogo proizvoda(o nekim sam već pisala) i stvarno mislim da zaslužuje da se nađe na onoj listi favorita godine.
Među svim tim proizvodima se našla i hidrantna kokos krema. Priznajem, moje lice je ranije naviklo na neke druge kreme i dugo sam se plašila da ovu i probam. Kakva greška, krema je odlična. Ne znam, kako se nisam zapitala da baš kokos redovno koristim i da mi vjerovatno neće ni u ovom obliku naštetiti. Krema odlično hidrira, veoma brzo se upija i koža je tako mekana. Odlična za ove dane, a tek za još hladnije, koji nam dolaze.

Ono što je veoma bitno, moje lice je na nju pozitivno reagovalo. Sad znam da postoji još jedna krema, koju moja koža lica voli.
Sastav je odličan. Sadrži kokos, she puter, vitamin E i D.

Šta nam AlmaDerm kaže o ovoj kremi:
Ova krema služi za visoku hidratizaciju, omekšavanje i njegovanje kože. Koristi se za masažu lica, vrata i tijela. Odlično je sredstvo za ponovljene tretmane, jer daje svilenkast osjećaj, hidrira kožu i njeguje je štiteći od isušivanja. Shea puter se dobro i lako apsorbuje, prodire dublje u kožu i kao vezivni materijal je blago masti i omekšava. Vitamini E i D usporavaju starenje kože i pojavu bora.


Miris je specifičan za sve AlmaDerm proizvode, miris prirode.  Pakovanje 50.ml i može trajati dugo.
Naručite i vi svoju kremu, na fb stranici AlmaDerm. Sad nam je najpotrebnija.

Cijena je samo 7.KM. 

Ko AlmaDerm kokos kremu koristi, zimi se za svoju kožu lica ne boji.



Primjedbe

  1. Procitala i podrzavam. Super je. :) Ako nekada imas slobodnog vremena, baci pogled i na moj blog, pocetnik sam pa bi mi i znacilo... :) dusicabucic.blogspot Sve najbolje!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post,zaista vredi uvrstiti u svakodnevnu negu koze lica i tela.😘😍http://kostadinovic95.blogspot.rs/2017/11/mini-drogerie-haul.html?m=1

    OdgovoriIzbriši
  3. Recenzija je super.

    glamfashioncat.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar