Top lista proizvoda za 2014-tu godinu

Za samo nekoliko dana ulazimo u novu godinu. Često neki to vezuju za novi početak, nove prilike i navike itd. Tokom maja ove godine blogovanje je postao moj novi hobi, isprobavala sam razne proizvode i pisala vam o istim. Tako da sad ću predstaviti top listu proizvoda koje sam tokom ove godine otkrila i nemam namjeru prestati ih koristiti dok god ih bude u prodaji. Pod nazivom svakog prozvoda imate link posta kada sam opisala detaljno taj proizvod.

  1. ovsena kaša
  2. .Cat Deluxe Naomi Campbell parfem
  3.  Christian Lacroix Ambre
  4. Celine Dion Sensational 
  5.  Balea kupka matičnjak
  6. Knjige Danijele Stil koje sam dobijala uz kupljen časopis Blic žena, jedna od dobrih primjeraka koje sam spominjala je Vjetropir 
  7. Essence rumenilo
  8. Eveline lakovi za nokte
  9. Make up Violeta vlažne maramice
  10. Dove antiperspirant roll-on
Nadam se da ste zaista probali bar neke od ovih proizvoda, ukoliko niste uradite to prvom prilikom. Nećete se pokajati.

Primjedbe

  1. Odusevljena postom! :)
    Neke sam probala i bas sam se odusevila,provjereno odlicno;)
    Puno pozdrava!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvalaa ti najljepše ;) Drago mi je da ti se dopada :)
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  3. Slazem se sa vecinom proizvoda koje si nabrojala, a koje sam i sama probala. Kad spominjes knjige ovo dana se mogu naci i knjige od Gijom Muso-a po kioscima, i jako su povoljne,oko 5 km a hvaljene, ako ti se svidja Daniela S, mozda bi i on. Na ovsene kasice sam odavno navucena, Eveline za jacanje mi je za sad najbolji, a Avon CL Ambre me je pozitivno iznenadio jer sam prije nego sto sam ga probala mislila da mi se nece svidjeti, a ipak mi se svidja. Koja je to Balea kupka od maticnjaka, zvuci mi nepoznato- da to nije neka od onih u tamnoj boci, sto ima i lavanda i sl.?

    OdgovoriIzbriši
  4. Au hvala ti na preporuci za knjige, definitivno ću potražiti :) Kupka jeste u tamnoj boci, poprilično je jeftina i na prvi pogled nije nešto da te privuče da je kupiš ali poslije prvog korišćenja jednostavno moraš. Bar je sa mnom bilo tako :)

    OdgovoriIzbriši
  5. napisi favorite nam za ovu godinu, pozz

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar