Luksuz koji možete priuštiti



Lijepo mirisati je stvar higijene i opšte kulture. Svaka osoba bez obzira na pol treba da ima dobar parfem, to je must have! Obožavam parfeme, imam ih mnogo i to je nešto za šta ne žalim novac. Do juče sam godinama imala omiljeni parfem (neću ga sad imenovati) i onda je došao Ambre.



Juče sam ga probala i nemam namjeru uzeti drugi parfem dugo, samo ovaj. Jednostavno me kupio svojim spojem luksuznih tonova sočne mandarine i opojnog absoluta ruže s dekandacijom tečnog zlatnog jantara. Potpuno je nemoguće proći ulicom, a da se ne zapitaju oko vas koji li je to parfem? Vjerujte mi reakcije su takve, za nepuna dva dana sam mali milion puta izgovorila Christian Lacroix Amber. Od takvog dizajnera ništa manje nisam mogla ni očekivati, još prije sedam godina kada je zajedno sa AVONOM započeo saradnju kupio je mnoge parfemoljupce.



Neki mi kažu da mirišem na praznike što i nije slučajno jer itekako je prazničan i pravi poklon za vrijeme istih koji nam polako stižu. Isto tako, odlična je prilika da sebi poklonite opijajuće kapi maštovitog luksuza. Pakovanje izgleda kao kutija za božićni poklon, na to me prvo asocira, a bočica je u boji jantara :)
Ambre koji tako skupocjeno izgleda, traje i miriše za i ne tako puno novca, što uvijek navodim kao prednost svakom proizvodu. Znate treba umjeti za malo novca, u današnje vrijeme, lijepo izgledati i mirisati. To nam je sve omogućio AVON. Baš kako on i kaže :„Luksuz koji možete priuštiti ''!  



Postoji naravno parfem i za njega, tako da muškarci mogu počastiti i sebe, a i svoje dame .
Vjerujem da nijedna dama neće ostati ravnodušna na takav poklon, kao ni na to što i vi lijepo mirišete. Znate kako kažu:„Muškarac sa dobrim parfemom već je uradio pola posla .“

Cijena Christian Lacroix Amber EDP for Her, 29,90 + POKLON! ukrasna kutija 
Christian Lacroix Amber EDT for Him, 25,90 + POKLON! ukrasna kutija
Potražite :)

Primjedbe