26 godina, 26 lekcija

 Nisam od onih koji se plaše rođendana, godina i samim tim starenja. Slavim svaku godinu, jer svaka me naučila nečemu. Neka me znala otresti od pod, a zbog  nekih  bih skakala od sreće do neba.

S obzirom da volim sve analizirati, tako sam i ovih dana se "bacila na posao" da vidim šta sam do sad naučila i do čega me to dovelo. 

Mojih 26 godina i 26 lekcija: 

1.Da volim sebe, dovoljno da osjetim kad mi nešto ne prija da odem

2.Da budem jaka, zato što te život natjera da moraš

3.Da oprostiti nekome ne znači da te opet neće povrijediti

4. Da cijenim svoj trud i rad. Ono "To je tebi pet minuta", žao mi je meni više za džaba nije

5. Da pustim suze pred drugima, jer suze su ok.

6. Da ne moram baš na sve dati komentar, tuđa prljavština nije moja.

7. Da se smijem i ne plašim da ću sutra  zbog toga plakati.

8. Svaka osoba je nova lekcija koju ti život donosi.

9. Da se ne vraćam na staro, jer smo to živote prevazišli.


10. Ĺoš trenutak ne znači loš život.

11. Prilike stvaraš, jer niko drugi ti ih neće na tacni donijeti. Na tebi je da ih iskoristiš.

12. Ne moram sve da znam, ali moram svaki dan da nešto novo naučim.

13. Da bez stida kažem srećna sam, jer sam nešto uspjela.

14. Silent na telefonu je pola zdravlja.
15. Da udahnem, sačekam pa odgovorim na poruku koja bi mogla da me izbaci iz takta.

16. Da volim novac, ali da me istim niko ne može kupiti

17. Kad tijelo šalje signal da je umorno, da se sklonim i odmorim, jer svijet bez mene taj dan propasti neće.

18. Da nikad ne dozvolim da se prestanem radovati sitnicama.

19. Da ne radim ono što ne osjećam, jer jednostavno to ne može biti dobro.

20. Dobri ljudi su tu oko nas, samo što mi previše stavljamo fokus na one male lošije. Zato fokusirajte se na dobro.

21. Nasmijan čovjek ne znači da je srećan.

22. Ne možeš pomoći nekome, ako on to ne želi.

23. Imam pravo da se na nešto požalim, ali ne i da ne uradim nešto po tom pitanju i da to žaljenje postane moja svakodnevnica.


24. Bez obzira na godine ne ubijaj dijete u sebi.

25. Ne postoji nerješiv problem.

26. Ni na filmu nije sve savršeno, zašto da bude onda u životu? Volim svoj nesklad, jer me uči da budem bolji čovjek.

Primjedbe