Jesmo li na korak do Black Mirror-a?



Ne znam, ali znam da se pretvaram u isfrustiranu osobu nekoliko minuta bez telefona i  interneta, jer imam osjećaj da tako nešto propuštam. Isto tako znam da mi jedna od boljih odluka ove godine da kad god sam kući i ne čekam neku bitnu informaciju, poruku ugasim bar zvuk na telefonu.   
 Čim nešto ne znam, pa  lijepo pitam Google. A, objava fotografija na Instagramu, kako misliš šta te briga kako ti izgleda feed?  Ja sam jedna od onih koja će vam pronaći i peto koljeno, ako me zainteresujete.
Inače sam ok osoba, volim pisati, nešto novo naučiti, studiram novinarstvo, obavljam praksu na divnom portalu i uživam u ovome.

Zato bih vas pozvala da osmog juna zajedno učimo i super se provedemo u predivnom prostoru Muzeja savremene umjetnosti RS u Banjaluci.

Tu će se održati Play Media Day 03 – Regionalni komunikacijski događaj, koji okuplja predstavnike regionalnih kompanija i agencija, kao i medijskih kuća. 

Raniji učesnici za ovaj događaj imaju samo riječi hvale, pa hajde da se i mi uvjerimo u to.

Znate li da je jedna od učesnica Branislava?
Znam da je i vama draga, pokazali ste mi to kad smo radile ovaj intervju. 

Pa drugari, vidimo se😊

Primjedbe