Danas sam pročitala fantastičan tvit:- Jel
razmišljaju kreativci koliko miliona ljudi može samo da rasplače se na ove „svi
smo sretni i na okupu, nova godina, sreća, radost“ reklame?
I, zaista zašto ćutimo
o tome?
Zašto baš tog 31og moram da budem srećna?
Za Božić glumimo da je sve ok, da se divno
svaki dan slažemo, a ti neki članovi na izgled srećne porodice nas tokom cijele godine
nisu upitali ni kako smo. Znate li
koliko je oko vas ljudi koji nemaju nikoga, kojima svaki praznik teško pada?
Znate
li koliko je onih koji tokom praznika nemaju šta da jedu, kao i svakog drugog
dana? I, da sve imamo to. Sigurno da tokom tih dana osjećamo stres
pripremljanja od praznične večere, ko će nas posjetiti, da li nam kuća izgleda
savršeno do šta ćemo obući. Nisu svi te sreće, kada odlaze svojoj porodici
da mogu reći da im je drago, jer znaju da neće tu biti prazničnog spokoja. Samo
iz poštovanja prema prazniku gutanja knedeli, prećutkivanja i kradom puštanja suza.
Zato obratimo pažnju i
na te ljude, razumijem da takve reklame prodaju proizvod. Možemo li se onda malo više fokusirati na ljude oko sebe? Znate da nekome predstojeći praznici teško
padaju, jer nemaju nikog? Pozovite ih na
tu večeru, ručak, podijelite zalogaje ljubavi i zahvalnosti na svemu što imate.
Poznajete ljude koji imaju porodicu, ali su u teškoj situaciji?
Obiđite ih
ovih dana, njihovoj djeci i čokolada će mnogo značiti. Vi, koji imate porodicu,
ali nije baš tako harmonična, pokušajte da se radujete tom prazniku sa njima. Sjetite se da sa tom istom jednog dana
nećete moći biti tu.
Ovaj blog i jeste nastao da u želji da
pomognemo drugima, a i sebi. O
sličnoj temi sam i prošle godine u ovo vrijeme pisala, na ovom linku možete
pronaći još ideja kako da nekome pomognemo.
Budimo i mi nečiji Djed Mraz.
I, da molim vas ne zaboravite i zagrljaj je
poklon.
Zagrljaj poklanjam svakog dana,ne wsamo za praznike. ;)
OdgovoriIzbrišiReklame nisu tu baš samo zbog prodaje, u redu to im je glavna suština,ali podizanje prazničnog raspoloženja je veoma bitno baš iz razloga koje su navela. Mnogo je problema,sve više depresivnih i bitno je nešto promeniti pa makar i samo za praznike.Probuditi tu iskru u sebi,podeliti pozitivnu energiju sa drugima,lepu reč pa i niej važno da li je kuća puna poklona,ako mogućnosti nisu takve.
Širimo ljubav i pozitivno razmišljanje,a one posebne osobe koje nam nedostaju će uvek biti u našem srcu.
Izvini ja se malo raspisala. :)
Divno, ovo je tema za razmišljanje što bi rekao jedan profesor: Masovni mediji možda nisu toliko uspješni u tome da nas ubjede šta da mislimo, kakve stavove da imamo o raznim pojavama i ljudima, ali su izuzetno uspješni u tome da nam nalože o čemu da mislimo, o kojim pojavama da formiramo mišljenje i stavove. Zato koliko ove reklame depresivnijim mogu i da budu dobre, mogu biti i loše jer mogu da stvore stav da svaka porodica je savršena, svi imaju nekog, a oni su tada sami i osjećaju se još lošije, krivim... Glasam za ljubav i moć pozitivnog, uz puno zagrljaja.
Izbriši