Djeluje li stvarno crna maska?





Svi smo bili mjesecima bombardovani raznim reklamama za crnu masku. Vjerujem i vas je privukla. Pitali ste se da li stvarno tako djeluje, pa čuj kako da je gulim, šta sadrži... I, ja sam se isto pitala i brzo nakon toga sam dobila jednu od AlmaDerm.
Ono što mi je odmah bilo plus u odnosu na druge je što se ova crna maska ne guli, jer  tad sam bila sigurna da ne sadrži nikakvo ljepilo. Kada sam je prvi put nanijela, bilo mi je čudno pa i nije baš tolikoo crna, i hop pa sjetim se da je ovo ipak prirodna kozmetika, bez umjetnih boja. Odmah sam vidjela rezultat, čistija i sjajnija koža lica. Neko sam ko je imao problema sa kožom lica i vrlo pažljivo biram šta ću na istu nanijetu i kako koža na to reaguje.  Nanosim je jednom sedmično, a odlično se pokazala tokom PMS-a kada nam se većini  pojavi nekoliko akni, koje zahvaljujući njoj brzo nestanu.

Crna maska bogata je medicinski aktivnim supstancama, ima sićušne čestice, pa uspjeva da za sebe veže višak masnoće i otrovnih materija iz kože. Pogodna je za sve vrste kože, a naročito za masnu. Ima svojstvo da obnovi oštećenu kožu, ublaži manje bore, oštećenja od sunca, staračke pjege. Prirodna crna maska bez ljepila sadrži: aktivni uglalj, vulkansku glinu i eterična uljia smilja, limuna, lavande i bijelog bora. Bez dodatka alkohola i umjetnih boja.
Vulkanska glina koja je u sastavu ove maske, sadrži preko 40. vrsta minerala, čini kožu mekšom, izvlači toksine, sprječava mitesere, liječi i regeneriše tkivo kože, smanjuje pojavu ožiljaka, ujednačava ton kože. Aktivni ugalj ima blagotvorno dejstvo na kožu, naročito za tretiranje kože sklone aknama i bubuljicama, dubinski čisti i sprječava nastanak istih.Maska ne sadrži ljepilo, napravljena je sa prirodnim sastojcima.

Lako se nanosi, deblji sloj, brzo se osuši i dobro ispere. Nakon toga, na lice nanesete malo kreme. Moguća je mala pojava crvenila kože, ali brzo nestaje. Miris je specifičan za sve AlmaDerm proizvode, miris prirode.
Crna maska je nešto što morate imati, a znate da ja ovo „morate“ ne govorim baš tako često. Možete je naručiti na fb stranici AlmaDerm po cijeni od 16.KM. sa dostavom.

Primjedbe

  1. konacno sam nasla preparate za svoju kozu,i konacno osjecam nevjerovatnu svjezinu i neodoljiv miris prirode na svojoj kozi,uskreno i toplo preporucujem svakoj zeni-djevojci, hvala AlmaDerm

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar