WITCH HAZEL & ALANTOIN krema za lice



Svi koji čitaju duže moj bog znaju i da sam jako probirljiva što se tiče njege lica. Od onih  sam ko je imao i ima ponekad problema sa kožom lica, tako da nisam neko ko će bilo šta nanijeti na lice. Ukoliko ste od onih srećnica, koje nemaju problematičnu kožu, moj savjet je da ipak pazite šta joj pružate. Koža ne oprašta tek tako svašta.
Ono što me prijatno iznenadilo jesu kreme za lice, koje su nedavno i plasirane na tržište i sada ih možete naći na policama u DM-u.  U pitanju je OK BIOCOSMETICS, ja sam odabrala njihovu kremu “WITCH HAZEL &ALANTOIN“.
Prošle godine sam koristila Eucerin kremu sa kojom sam prezadovoljna, ali složićete se ni cijena nije mala. WITCH HAZEL & ALANTOIN je krema slične teksture, lako se nanosi i koža je odmah upija. Pomalo neobičnog, ali prijatnog mirisa, pretpostavljam zbog toga što sadrži  eterično ulje ruzmarina. Ova krema spada u grupu anti-aging krema za lice i vrat, pogodna masnoj koži. U opisu stoji da je dobra za regulisanje crvenila lica,  to vam ne mogu tvrditi jer nemam takvo lice. Ja sam vam ona bledunjava djevojka :
Ono čim je mene ova krema kupila je što nakon nje mi ne iskaču akne, ne pecka me lice, nemam nikakvu lošu reakciju. Jako je brzo upije, koža je mekana, izgleda zdravo i sjajno. Koristim je i prije šminkanja, nakon depilacija nausnica( daa, imam brkove), nakon što očistim lice i da ne nabrajam dalje, svaki put ispuni svoj zadatak .

Sastav / INCI: HLADNO PRESANO ULJE RIŽE (Cold pressed oil rice), BIO EMULGATOR (Cetearil olivate, Sorbitan olivate), Benzyl alcohol, Dehydroacetic acid, aqua (Water), HIDROLAT HAMAMELIS VIRGINIANA (Hydrolat witch hazel), KSANTAN GUMA (Xanthan gum), DEMINERALIZOVANA VODA (aqua), EKSTRAKT KORIJENA ARROWROOT (Maranta arundinacea root extract), BIO ALANTOIN (Bio Allantoin) ETERIČNO ULJE RUZMARINA(Rosemary Essential Oil), AROMATČNI EKSTRAKT VANILIJE (Saccharum officinarum extract* and Vanilla planifolia extract* and Alcohol*), PRIRODNI VITAMIN E (Antioxidant Vitamin E)

Hidrolat “witch hazel” (vještičiji lješnjak) sadrži tanin koji se bori protiv bakterija, reguliše nivo sebuma te je pogodan za osjetljivu kožu sklonu crvenilu. Alantoin podstiče obnovu kože, regulira upalne procese, poboljšava sposobnost kože da zadržava vodu, pomaže ukloniti mrtve stanice, regeneriše kožu, vraća joj sjaj i mekoću te je čini fleksibilnijom. Biljno ulje riže se bori protiv slobodnih radikala, štiti od UV zračenja, djeluje protiv podočnjaka. Ekstrakt korijena arrowroot matira i čisti kožu. Eterično ulje ružmarina u mješavini sa mirisom vanilije djeluje jednostavno neodoljivo. Vitamin E revitalizira i čini kožu mekanom. Nanosi se svakodnevno na lice i vrat.

Krema sadrži 30ml i može biti jako dugo. Imam je mjesec dana i nisam ni polovinu kreme potrošila, koristim je stalno, ali ne nanosim neki deblji sloj.  

Cijena je 11,95.KM :) Primijetila sam da imaju često akcije, tako da je možete pronaći u DM-u i za manje novca.

Primjedbe

Objavi komentar