Miris neba, lijek za dušu


Kada sam krenula pisati blog, nisam ni sanjala da ću jednog dana sarađivati sa Lagunom. Da, onom Lagunom, čije knjige kupujem. Zbog koje ne mogu da izađem iz knjižare satima, jer sve ih treba pogledati, dodirnuti, neke kupiti, druge staviti na listu želja i kasnije se po njih vratiti. Jedna od najljepših saradnji, ono koliko me ona zna obradovati je neopisivo.
Sreća postane još veća kada ti stigne knjiga koju imaš na spisku želja,  od omiljene, domaće autorke.  Od dame koja je među prvima poklonila mi povjerenje, nije gledala na moj blog kao na neku glupost, već rado odgovorila na pitanja i tako smo uradile( meni sjajan) intervju. Dovoljno je reći Isidora Bjelica i božanstvena knjiga „Miris neba“.

Po običaju neću Vam otkrivati previše, jer cilj nije da dobijete prepričano djelo, nego da isto pročitate. Ja Vam obećavam, kao i svim Isidorinim knjigama i ovoj ćete se vraćati. Kad god sam u dilemi, prepuna pitanja, tuge i svega onog što mi koji smo hipersenzibilni imamo, ja se vratim Isidorinim knjigama.
„Miris neba“, kako i sama Isidora kaže nije knjiga za svakoga. Jednostavno neki je ne mogu razumjeti i možda bih rekla blago njima, ali ne mogu. Ne mogu, jer željela sam sve ovo da znam. Željela sam odgovore na pitanja zašto život zna da nas boli i kako da ne boli. Ova knjiga se pojavila  u trenutku, baš kada sam istraživala zakon privlačenja. Ranije da je napisana, ja je vjerovatno ovako ne bih razumjela. Sve ima svoje vrijeme. Zato po savjetima Isidore neću puno o ovoj knjizi pričati drugima, neću kao druge knjige  nuditi da je ponesu i pročitaju. Nije to sebičnost, nego razumijevanje da nisu još svi spremni na to. Oni koji su pročitali knjigu znaće na šta mislim. Oni koji je uzmu, znaće da su je sa razlogom počeli čitati.  Znaće da tako otkrivaju tajne i tehnike ljubavi.
U ovoj knjizi otkrićete i šokantnu istinu o Koko Šanel, ali i dovešće Vas do duhovnog puta samootkrivanja koji nosi saznanje, emotivno olakšanje, kao i rastanak sa sopstvenim predrasudama i zabludama.
„Miris neba“ je knjiga koja se čita u dahu, ali joj se stalno vraća, da ponovimo gradivo i tako liječimo dušu.  Ova knjiga je lijek za dušu.
Knjigu možete naručiti na sajtu Lagune ili otići u najbližu knjižaru u gradu koja sigurno ima u ponudi  knjige koje izdaje Laguna.

Primjedbe

  1. Odlican post,knjiga zvuci diivno!
    Nadam se da ces kod mene kliknuti na linkove na kraju posta,bila bih ti vrlo zahvalna ;)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/11/how-to-get-bigger-lashes-with-twinkdeals.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Divna zena, obozavam je. Nazalost knjigu jos uvek nisam procitala, ali spremam se.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ništa nije slučajno, pročitaćeš je baš onog trenutka kada budeš spremna :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar