Srećan nam drugi blogorođendan plus nagradna igra

Prije dvije godine sam počela da pišem blog bez ikakvog plana, šta i kako. Postojala je samo želja da pišem i nada da će to pročitati još neko sem moje porodice i prijatelja. Nisam maštala da to mora da traje. Mislila sam, ajde objaviću jedan tekst i mic po mic, dvije godine prođoše za čas. Oko pedeset tekstova je napisano. I, gle čuda, pa ni statistika nije tako loša.
 I dalje nisam promijenila mišljenje da trebam češće pisati. Jednostavno pišem kad mi inspiracija dozvoli, kad imam sa vama podijeliti nešto novo i pozitivno. Ovo je moj mali svijet lijepih i pristupačnih savjeta koji život čine ljepšim. Meni nešto kao ljubav. 
Zahvalna sam blogu na divnim saradnjama, još boljim ljudima koje sam upoznala i raznim stvarima koje sam naučila jer, eto, isti pišem. Zahvalna sam i vama koji ovo čitate jer ova igra mi sigurno ne bi bez vas bila tako lijepa i zanimljiva. 
Srećan nam drugi blogorođendaaan! 
Naravno, tu je i mali poklon koji možete osvojiti tako što ćete ostaviti komentar ispod teksta, lajkovati fb stranicu i podijeliti tekst pod opcijom JAVNO. Program će izabrati pobjednika. Molim vas samo, ispoštujte sva pravila igre. Nagradna igra traje do kraja mjeseca i važi samo za osobe iz BiH..Avon mi je poslao ova tri divna MAGIC EFFECTS laka za nokte koje će jedna od vas osvojiti. Srećno.




Primjedbe

  1. Sretan blogorodjendan :* :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala najljepše 😊 Da bi prijava bila potpuna lajk na fb stranicu i objavi javno ovaj post :)

      Izbriši
  2. Sretan rodendan ....da ih bude jos puno

    OdgovoriIzbriši
  3. Divni lakovi :) Sretan blogorođendan, da ih bude još punooo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga, jako lijep blog. Srecan rodjendan, pa da blog bude jos uspjesniji. :*
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Da ne budu sve žene ;) Znam koliko moja draga voli lakove, tako da - ovo je za nju :) Iii sretan blogorodjendan, puno uspjeha u daljem radu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oduševljenja sam tvojim komentarom, i ovo je način da joj pokažeš koliko je voliš :) Svaka čast :) Hvala ti :)

      Izbriši
  6. Sretan 2. blogorodjendan,da ih bude jos puno :)
    Link podjele nagradne igre https://www.facebook.com/mustafa.marevac/posts/1089719294429240?pnref=story

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar