Kako napraviti plan za društvene mreže?

 

Kako napraviti plan za društvene mreže?

Koliko nas koristi društvene mreže? Želi da nešto zaradi na taj način? Za svaki dobar rad, potreban je i plan kako to postići.

Imate želju  da im se više posvetite?

Onda je  potrebno da naučite kako napraviti dobar plan za društvene mreže.

Znate li kako?

Ne brinite se, mi ćemo vam malo olakšati prve korake.  Radićemo na primjeru izmišljene firme, za potrebe teksta. Tako bi vam na najlakši način pokazali kako izgleda stratergija ili plan za profile na Instagramu i Faceboku.

Fiktivni klijent: SPA&co.

Klijent je kompanija koja prodaje proizvode namijenjene za hotele, spa i wellness centre.  Ovaj dio poslovanja im je B2B. Klijent takođe ima  maloprodaju (B2C) i prodaje putem svog online shop-a, ali i u svojoj maloprodajnoj radnji.

Proizvodi su: bademantili, peškiri, masažeri, papuče, kozmetika (kupke, kreme, ulja), svijeće, mirisni štapići, itd.

Klijent želi

Napraviti društvene mreže Facebook i Instagram, osmisliti prepoznatljiv hashtag i slogan. Takođe napraviti plan objava. Osmisliti strategiju koja će dovesti do povećanog broja B2B kupaca. Kao i do povećanog broja B2C kupaca – više posjeta u radnji ali i na webshop-u. Strategija takođe treba da dovede do konstantnog porasta broja follower-a.

B2B kompanija prodaje svoje proizvode i usluge drugim kompanijama.

B2C kompanija svoje proizvode prodaje izravno potrošaču.

Na Instagramu je važnije imati  plan rada nego na drugim društvenim mrežama

Plan treba da ima temu, vizulelni identitet, faktor X, plan vezan za hashtag, geo tag, dobru dvosmjernu komunikaciju.

Važno je da budete aktivni, ono što obećate to i uradite, kao i u životu. Naravno, što manje trikova za skupljanje publike.

Ukoliko predstavljate kompaniju, brend kao sad mi SPA&co,  nikako ne stavljajte na profile  stvari koje nisu vezane za brend. Ne dozvolite da komunikacija bude jednosmjerna.  Odgovarajte na komentare i poruke.

Fokus nek bude uvijek veći na kupca/pratioca nego na promociju

Imajte u  vidu da prodaja uvijek bolje prolazi još uvijek na Facebooku, ali ljudi puno vremena troše i na Instagramu.

Grafički prikaz kako bi plan izgledao prvih deset dana:

 

 

Primjedbe