Top lista za 2016-tu



Malo kasnim sa top listom za 2016-tu godinu, ali odlučila sam da nekoliko dana provedem odmarajući od svega, uz porodicu i prijatelje. Nadam se da me razumijete. Na listi su stvari,ali i ljudi koje sam zavoljela tokom sad već prošle godine. Neću puno pisati o stvarima, jer sam ranije o većini pisala.

1.     Što se tiče njege lica krema koja je bila spas mojoj koži u određenom trenutku i koju sad idem ponovo idem da kupim je Eucerin 5% UREA. Naravno bez Vitis kozmetike, tačnije koziji i crni sapun moje lice ne bi se tako lako oporavljalo.
2.       Od ruževa za usne bih izdvojila Avonov ruž u olovci, koji stalno nanosim i preporučujem.
3.       Njega stopala je jako važna za sve, a sve mi je to mnogo lakše i zanimljivije od kada posjedujem PED EGG POWER.
4.       Imati stalno lijepo nalakirane nokte, a pri tome ne čekajući da se osuše je pravo osvježenje i olakšanje za svaku damu. Hvala Avonu za Nail Experts Spray Liquidfreeze, sprej za ubrzano sušenje laka.
5.       Srećna sam zbog otkrivanja ljudi koji su u stanju svaku ideju realizovati. Tako da ova zima mi prolazi ispijajući predivne čajeve u prelijepim i kvalitetnim šoljama, koje izrađuje Poklon Studioo.
6.       Mislim da sam postala i dosadna ponavljajući svima da je nešto najbolje za prestanak opadanja kose i brži rast HAIR GROW MAX.
7.       Već je poznato da nisam od onih djevojaka koje vole hlače, ali Slim & Lift caressejeans su hlače koje ćete obožavati.
8.       Oduševljena sam otkrićem Oriflame piling gela za tuširanje sa ekstraktom mente i maline. Zahvaljujući njemu urastanje dlačica je sada prošlost.
9.       Jako sam srećna zbog saradnje sa Lagunom, obožavam knjige i svaki slobodan trenutak koristim da pročitam nešto. Knjiga koja me je oduševila, dala odgovor na brojna pitanja je „Miris neba“, autor Isidora Bjelica.
10.    Na kraju, moram priznati da sam jako srećna zbog poznanstva sa Sanelom, zahvaljujući njoj sam naučila neke od trikova šminkanja na MAKE UP seminaru, ali i na jednom od časova u njenoj školici šminkanja.

Hvala vam što čitate i pratite moj blog. Zahvaljujući vama sam postala jedna od pobjednica na konkursu „Ljudi sa olovkama“, Lola magazin. Ukoliko volite pisati, pratite ih i pošaljite im neki svoj tekst. Podijelite svoj talenat sa drugima. Ljubav za vas.

Primjedbe

Objavi komentar