Nešto što vrijedi imati



Isprobala sam neke nove proizvode koji su mi se dopali i smatram da su svima dostupni.
Cijene su prihvatljive, a pronaći ih nije teško u CM ili DM marketu.

1. Eveline lakovi za nokte su nešto što mi je preporučila cimerica nakon mojih brojnih žalbi kako mi se lakovi svi sporo suše i kratko traju. Definitivno ovo je lak koji se brzo osuši , ali i malo duže traje. Neki kažu da im traje po desetak dana, iskreno meni ne. Vjerujem da je to zbog toga što imam cest dodir sa raznim sredstvima za čišćenje kada sređujem stan. Cijena je oko 2 KM :)

2. Celine Dion Sensational  je moderan, ženstven, zavodljiv i senzualan ženski parfem. Ovaj parfem se otvara notama šljive, jabuke i kruške. U srcu ovog privlačnog, šarmantnog i očaravajućeg parfema su mimoza, bijela frezija, korijen irisa, jasmin, đurđevak, ruža i ljubičica, dok se osnova parfema sastoji od mješavine nota ambera i mošusa. Jedan od onih parfema kad ga stavite nije prejak, a očarava vas i okolinu :) Cijenu tačnu ne znam, ali čula sam da je prihvatljiva . Dobila sam ga na poklon .

3. Misslyn repair & care base coat je nešto što mi je pronašla mama u CM marketu nakon mojih žalbi jer su mi jedan period nokti bili užasni, tačnije nisam ih skoro ni imala. Listali su se, pucali, boja je bila nezdrava. Zbog toga pazite čim čistite stan i da imate rukavice. Znam niste navikle, ne znate tako ali meni je to jedan od ključnih uzroka nezdravih i ružnih noktiju. S vremena na vrijeme namažem Misslyn repair & care base coat i već vidim da noktima prija. Cijena je oko 8 KM.

 4. Essence rumenilo viva Brasil 02 destination : Sao Paulo je iz limtirane kolekcije za vrijeme svjetskog prvenstva u fudbalu. Iskreno, ne bih ga ni probala da cijena nije bila oko 3 KM. Jako mi se dopada i nadam se da ce ga vratiti, ali vjerujem da ga još ima negdje. Jako lijepo se nanosi, poprilično dugo traje. Ovu boju sam odabrala zato što sam iz druge kolekcije imala pink. Meni se mnogo dopada i izgled rumenila. Potražite :)

5. Essence Pure Skin Anti-spot Cover Stick je kupljen sasvim slučajno jer nije bilo standarnog koji koristim. Spominjala sam i taj u prošlom blogu. Kod ovog sam prijatno iznenađena jer se jako lako i lijepo nanosi, jedino možda manje prikriva nego prošli. Naziv govori da je dobar za problematičnu kožu, međutim nisam toliko posmatrala da li na to dobro utiče. Koristim neke nove proizvode za čišćenje lica, pa pratim to. Cijenu tačnu ne znam, oko 5 KM.



Primjedbe

Objavi komentar