Trudnica nas treba

Vrijeme polako postaje ljepše , gradovi se čiste ali ne trebamo zaboraviti da najgore tek dolazi . Moj Doboj je poplavljen kao i mnoga druga mjeste kako u BiH , tako  u Srbiji i Hrvatskoj . Nažalost dok se sve to dešavalo ja nisam bila u svom gradu i nisam mogla direktno nikome pomoći . U svom tom užasu ja sam počašćena jednim lijepim poznanstvom sa evakuisanom trudnicom iz Šamca . Jovanka Kvrgić se borila jedanaest godina da postane majka i samim tim ona je za mene već heroj . Grozna poplava je uništila stan u kojem je sa suprugom bila podstanar , a i kućicu koju su gradili . Ne , ona nije neko ko će da vam kuka i moli , ona je oličenje jedne dostojanstvene dame kojoj je najbitnije da su njene tri bebice u njenom stomaku . Ali to ne znači da možda ne bi bilo lijepo da joj se ipak pomogne . Ja želim to , mene je kupila . Svako ko joj želi pomoći slobodno neka mi se javi . Imam njen broj telefona , možda zajedno nešto možemo .  Ne zaboravimo naše malo nekom je mnogo .

Ispod se nalazi  tekst i fotografija  kopirani sa stranice Press RS Online pa možete više saznati :)


Idemo iz početka, neka smo samo živi i zdravi!

Jovanka Kvrgić (35), trudnica koja nosi trojke i koju su prvog dana evakuisali iz potopljenog Šamca, svoje bebe "čuva" u banjalučkom Kliničkom centru. Ona kaže da je odlično zbrinuta i da šok i evakuacija na nju nisu ostavile posledice, ali da se strahovito uplašila za svoje tri bebe.
HVALA SVIMA! Tridesetpetogodišnja Jovanka Kvrgić

- Dobro sam, ali je bilo strašno, posebno kada sam bila u čamcu tokom evakuacije. Strašno sam se uplašila bujice, svega što je plivalo po njoj. Međutim, ljudi koji su me evakuisali bili su veoma pažljivi da ne dodirnem vodu ili da se ne povredim. Zahvalna sam im za to, kao i momcima iz Helikopterskog servisa RS, koji su došli brzo i prevezli me u bolnicu - rekla nam je Jovanka.
Ona je na dan katastrofalne poplave koja je prošlog petka ujutro pogodila Šamac i doslovno ga potopila došla iz Kliničkog centra gde je bila dve nedelje radi kraćeg lečenja.
- Imala sam višak tečnosti pa sam ležala u bolnici, ali to nije bilo ništa strašno. Zatrudnela sam putem veštačke oplodnje pa moramo da pazimo na sve. U četvrtak sam došla kući, a već u petak ujutro su nas probudili i morali smo da pobegnemo iz Šamca. Svi smo se strašno isprepadali, borili se za goli život. Naravno, sve je upropašteno, potpljeno i moraće se mngo toga iznova. Mi smo pobegli kod stanodavaca da se spasemo - kaže ona.
Voda je Kvrgićima ušla u prizemni podstanarski stan, pa su poblegli kod stanodavaca na sprat i spasli se. Sav nameštaj je upropašten, sve uspomene pod vodom. Jovanka i njen suprug Branislav gradili su kuću i nedavno su ugradili stolariju. Voda je sve potopila i mladi roditelji moraće da popravljaju kuću u kojoj nisu stigli ni da prespavaju. Iako je ostala bez svih materijalnih stvari, Jovanka ne skida osmeh s lica jer su joj bebe na sigurnom. Njen suprug Branislav ostao je u Šamcu da se bori sa meštanima protiv vodene stihije.
- Ići ćemo iz početka, samo neka smo živi i zdravi. Imam kumove ovde pa me obilaze, a moram da zahvalim i Vladi RS i Kliničkom centru i volonterima na pomoći. Sve su mi obezbedili, sve su uradili što je trebalo i mnogo više od toga. Ostaću u bolnici do daljeg, sve dok se ne bude moglo kući ili negde drugo - rekla je Jovanka.
Ona kaže da su njeni roditelji u Gradačcu i da nisu pogođeni poplavama, ali je porodica njenog supruga u selu Tišina ostala bez igde ičega jer je i ovo selo stradalo u strašnoj poplavi.
Andrijana Pisarević

Primjedbe

Objavi komentar