Nećemo valjda dopustiti da bolest pobijedi?!




Prije više od godinu dana ugledala sam na facebooku grupu „Srce za Sergeja ''. Pročitala sam informacije o istoj , tačnije o malenom anđelu, koji se lavovski bori za svoj život .  
Pisalo je tada: Dragi dobri ljudi,
Zovem se Sergej Milićević, imam 16 meseci i veoma sam bolestan iako se stalno smejem. Neki me ve
ć znaju ,a neki će sada prvi put čuti za moje velike probleme koji bi bili preteški i za odrasle, a ne za moj kratki život koji se još uvek u mesecima računa. Jeste, ja ove redove ne pišem, ja nemam ovakve misli ali je ovo ipak moja priča.
Sa osam meseci urađena mi je magnetna rezonanca endokranijuma koja je u supraselarnoj regiji, u nivou optičke hijazme i hipotalamusa, pokazala postojanje velikog tumora. Mami i tati je re
čeno da mi je pod hitno neophodna operacija kojom bi se ovaj tumor, koji mi ugrožava život, otklonio.
Doktori iz Službe neurohirurgije Kliničkog centra Srbije su rekli da, ukoliko bi se ovakva operacija izvela u Srpskoj klinici, postoji velika verovatnoća da ostanem bez vida, jer ne postoje dovoljno precizni instrumenti, a tumor je veoma uznapredovao. Preporučeno nam je da se zahvat izvrši na nekoj od bolje opremljenih klinika u inostranstvu.
Tako sam ja stigao u Tursku u kliniku Acibadem, zahvaljujući ljudima koji su pomogli mami i tati da skupe 50.000 EURa koje su bile neophodne da bih tamo mogao da odem. Me
đutim, doktori su procenili da nije vreme za operaciju i da moram prvo da idem na hemoterapije. Do sada sam imao više od 20 terapija od kojih mi je uvek loše i zbog kojih ne volim ponedeljak. Zbog tih terapija moram stalno da jedem i ono što ne volim, ne smem puno da skačem a ja to volim, moram da puno spavam, a ja to ne volim. Što je najteže ne mogu da budem sa mojim bratom Rastkom. Bojim se da će se bato naljutiti na mene što su mama i tata daleko od njega, a moraju da budu ovde sa mnom. Mama i tata su bili i sretni i nesretni nakon zadnjeg MR nalaza: tumor se nije povećavao ali je doktor rekao da će hemoterapije trajati još najmanje godinu dana, bez obzira da li će u međuvremenu biti operacija. To znači da ću i sledeći rođendan dočekati u bolnici, a mama i tata su jako tužni , čujem ih kad pričaju, a misle da ja spavam, a rekao sam da to ne volim pa samo žmurim ponekad, jer novac se polako topi (znam šta je to jer se i sladoled topi) i strah ih je da neće moći prikupiti dovoljno da se moje lečenje uspešno završi. Onda se ja probudim, nasmejem se i čini mi se da i oni onda dobiju nadu da će sve biti dobro i da će uz pomoć dobrih ljudi moći da prikupe potrebna sredstva.
Evo zato Vam na ovakav na
čin jedna teta prenosi moje misli jer želim da živim, želim da moji mama i tata vide da imaju podršku od dobrih ljudi i da se što prije vratim kući kako bi i moj bato imao mamu i tatu svaki dan uz sebe. Zato Vas molim, znane, neznane, Vas kojima dugujem svaki dan svog prošlog i budućeg života da nam pomognete. Pomozite mojoj mami i mom tati da im njihov Sergej živi. Ja sam pokazao da sam jak i da sam dečak od reči, boriću se svim srcem da odrastem i da nesebično pomažem svakom kome pomoć bude potrebna. To će biti moja dužnost prema svima Vama i prema samom sebi.
Sve Vas voli Sergej i
šalje Vam bezbroj poljubaca i osmeha. '' 

Od tog trenutka nije prošao dan da nisam provjerala kako je Sergej , po potrebi objavljivala i pričala ljudima za koje mislim da bi mogli pomoći .Postojao je i broj za sve one koji žive u Republici Srpskoj da jednim pozivom pomognu. Sve je išlo ka boljem, novac se skupljao, Sergej je polako postajao jači i postojala je nada da će uskoro biti zdrav, sada ima tri godine i dva mjeseca. Sve se polako smirilio i stišalo . 

Onda dolazi taj kobni dan kada ulazim na facebook i čitam poruku njegovog oca: „Pozdrav dragi nasi,evo dan posle povratka iz Turske još uvek imamo grč u stomaku od svega što smo čuli!Ono čega smo se najviše plašili se i desilo.Posle urađene magnetne rezonance videlo se da su se površinske ćelije tumora ponovo oživele,a da je cista koja se nalazi iznad samog tumora koja je i prošli put bila velika sada duplo veća i da može da napravi veliku štetu jer već sada blokira slobodno oticanje tečnosti i pritiska važne centre u mozgu!Glavni hirurg dr.Memet predložio je veoma komplikovanu operaciju koja podrazumeva otvaranje lobanje sa gornje strane i skidanje tumora koliko je to u mogućnosti kao i same ciste kao jedino trenutno rešenje.I to u što kraćem roku,po njemu trebalo bi to uraditi najkasnije za dva meseca!I naravno opet drugi najveći problem kako skupiti novac za tu operaciju!A ona će koštati preko 50.000 dolara,ovih dana treba da dobijemo predračun koji ćemo odmah postaviti u grupu,tako da nam predstoji jurnjava i strah da li ćemo uspeti da za ovaj kratak period skupimo toliki novac,ali izbora nemamo!Hvala još jednom na svoj podršci koju nam dajete ovih dana i svih onih dana od kada traje ova naša borba!''

Zbog toga molim sve da ovom malom anđelu pomognemo , novčić po novčić . Nikome u ovo vrijeme nije lako, većina preživljava ali malo po malo i skupićemo . Svi mi koji imamo ono najpreče (zdravlje ) ne smijemo da na ovakve priče odmahnemo glavom i kažemo : „ Šta mi tu možemo , nemoj o tome ni da pričaš .'' Možemo mnogo toga , djecu ne trebamo da damo oni su ono za šta svi na kraju žive . Nećemo valjda dopustiti da bolest pobijedi .

-UPLATA U SRBIJI U DINARIMA:
-BROJ DINARSKOG RAČUNA: 205-9011004580162-90
-RAČUN OTVOREN NA IME SERGEJ MILIĆEVIĆ-ZORANA RADMILOVIĆA 8/8, 11160 BEOGRAD- KOMERCIJALNA BANKA AD BEOGRAD, 11000 Beograd ul. Svetog Save 14 -telex: 12133 COMBANK YU-fax: +381 11/344 13 35 i 344 23 72 -Telefon: +381 11/30 80 100
BROJ DEVIZNOG RAČUNA ( za srbiju-samo za pravna lica )
90-310-1757305.0
RAČUN OTVOREN NA IME SERGEJ MILIĆEVIĆ

INSTRUKCIJE ZA UPLATE IZ INOSTRANSTVA:
-RAČUN OTVOREN NA IME SERGEJ MILIĆEVIĆ
-ZORANA RADMILOVIĆA 8/8 (SERGEJEVA ADRESA )
-11160 BEOGRAD
-SWIFT-BIC: KOBBRSBG
-IBAN/Account Number: RS35205903101757305097
- KOMERCIJALNA BANKA AD BEOGRAD, 11000 Beograd, ul. Svetog Save 14
-Telefon: +381 11/30 80 100
-telex: 12133 COMBANK YU
-fax: +381 11/344 13 35 i 344 23 72

INSTRUKCIJE ZA UPLATU U AMERIČKIM DOLARIMA (USD):https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2699016034859&set=oa.352819111407064&type=1&theater



INSTRUKCIJE ZA UPLATU U AUSTRALIJSKIM DOLARIMA (AUD):https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2699018354917&set=oa.352819111407064&type=1&theater



INSTRUKCIJE ZA UPLATU U KANADSKIM DOLARIMA (CAD): https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2699018714926&set=oa.352819111407064&type=1&
RAČUN ZA UPLATE U BiH (KM):

UPLATE IZ CRNE GORE:
RAČUN UZ SAGLASNOST SERGEJEVIH RODITELJA OTVORILA SUZANA ZORNIJA
CRNOGORSKA KOMERCIJALNA BANKA A.D.
ŽIRO RAČUN 510070498623502495
BROJ RAČUNA 143749157


NAČIN UPLATE IZ BOSNE I HERCEGOVINE:
HYPO BANKA AD BANJA LUKA
VLASNIK RAČUNA: DRINIĆ MILIJANA
BROJ RAČUNA: 5520221470942875
SVRHA UPLATE: ZA SERGEJA


UPLATA PREKO WESTERN UNIONA I MONEYGRAM:
SAŠA MILIĆEVIĆ ZORANA RADMILOVIĆA BR. 8/8
11160 BEOGRAD
R.SRBIJA
BROJ KOJI STE DOBILI U BANCI , VAŠE IME I PREZIME, GRAD I POŠTANSKI
BROJ GRADA IZ KOJEG ŠALJETE NOVAC, TJ. VAŠU UPLATU JAVITE ILI POŠALJITE
SMS PORUKOM NA JEDAN OD OVIH BROJEVA:

-Saša Milićević, otac deteta +381645811065 ili na 00905380196365 (Sašin i Jasnin broj u Turskoj, gde se trenutno nalaze ).

Jasna Milićević-Jelenković, majka deteta +381637464302
 www.sergejmilicevic.com


Primjedbe

  1. SVJEDOČANSTVO KAKO SAM DOBIO KREDIT OD 2% KOLATERA. Trebate li kredit? Jeste li u dugovima? Da li želite da pokrenete posao i potreban vam je kapital? Trebate kredit ili financiranje iz bilo kojeg razloga? Ovdje imate pravu lokaciju za svoja rješenja kredita! Preporučujem (kreditne kreditne institucije) svima vama. Nude zajmove svima koji su zainteresovani da dobiju bilo koju vrstu kredita. Pozajmili su mi iznos od 36.000 dolara sa ILI bez kolaterala po stopi od 2%. Nude sve vrste kredita, čak i sa lošim kreditnim rezultatom. Njihove usluge uključuju kredite za obrazovanje, zajam za automobil, zajam za kamione, zajam za refinansiranje, osigurani i neobezbeđeni zajam, lični zajam, zajam za konsolidaciju duga, poslovni zajam, hipotekarni zajam, stambeni zajam, studentski zajam itd. Molimo Vas da nam pišete na Whatsapp broj: +393512640785 ili : +393509313766
    ili :+393512114999. email: loancreditinstitutions00@yahoo.com
    ili email: loancreditinstitutions00@gmail.com
    molim vas, ja sam referent koji uzima moj kredit od njene kompanije.

    OdgovoriIzbriši
  2. My husband and I cannot express enough of how much that this company has helped us through the extremely difficult home buying process! Initially, we were a little apprehensive because of how much was needed for a loan approval, however, through it all, Loan Credit Institutions and the entire staff never gave up on us and stayed with us and educated us to the end and we are now getting ready to move into our first home ! Thank you so much AFFORDABLE HOME LOANS of 120,000 dollar!" contact them if you need a loan via email: loancreditinstitutions00@gmail.com
    Whatsapp number:+393512640785 or +393512114999
    or email: loancreditinstitutions00@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar