Srećan nam treći blogorođendan



Prije tačno tri godine nastao je blog. Bez ikakvih posebnih očekivanja, sem želje da nekom nekada pomognem, kada je potreban apel.  U nadi da će to možda neko vidjeti i pomoći. Onda je blog krenuo da raste, nastajele su ideje da mogu pomoći i savjetima kako da za malo novca nešto dobro kupite i slično.
Dolazi do predivnih upoznavanja raznih blogova, koji su postali moje štivo uz kafu. Upoznala sam predivne ljude, mnogo saradnji je bilo i biće. Smatram da nisam prava osoba da vam dajem savjete kako da pišete i imate dobru čitanost. Ne, nisam još uvijek kao većina drugih, koji vrijedno rade na svojim tekstovima. Moji tekstovi nastaju u trenutku, zbog toga često se dogode greške, koje kasnije ispravljam. To sigurno nije recept za uspjeh, ali naš uspjeh je što ovaj blog traje tri godine.  Kažem naš, jer sigurno da ga vi ne čitate, čak i kad dugo ne pišem ne bi više ni trajao.  Do nedavno  sam sramežljivo potvrđivala da pišem blog. Onda ste mi vi dali vjetar u leđa i baš me briga da li je to nekima tamo možda i smiješno, kada znam da postoje ljudi koji ga vole. Baš me briga, sve dok me ovo čini srećnom. Čak sam ga stavila i u CV. Svaki put kada su me pozvali na razgovor za posao, rekli su mi da sam izabrana baš zbog bloga.

Hvala vam od srca na tome, svaki vaš klik, komentar, poruka moje srce ispuni.  Hvala i svim saradnicima, koji su imali u mene povjerenje. Nadam se da sam isto ispunila. Izvinite što nisam redovnija sa novim tekstovima. Bila sam malo više potrebna sebi , ali sada se nadam da ćemo nastaviti dalje.

Rođendani su za poklone, tako da ću ovaj put nekome od vas pokloniti knjigu. U pitanju je knjiga „Mojsijejev zakon“, Amy Harmon. Jedna neobično lijepa knjiga, nadam se da će se i vama dopasti. Preko programa izabraću pobjednika, nagradna igra traje do kraja mjeseca.
Potrebno je ostaviti komentar ispod teksta, pratiti Željka Pavlović blog stranicu, zapratiti zeljkapavlovic92 na Instagramu. Ukoliko nemate Instagram, nije problem.

Ukoliko želite podijelite tekst, dodatni plus.

Nagradna igra važi samo za Bosnu i Hercegovinu. Srećno :)

Hvala vam još jednom za sve i srećan nam treći blogorođendan :)

Primjedbe

  1. Pa srecan ti rodjendan��svidja mi jako blog,opustajuci i uzivam citajuci.veliki pozz��

    OdgovoriIzbriši
  2. Samo nastavi Željka, i puno sreće ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala najljepše od srca. Mnogo znači kada mi neko to kaže, posebno neko ko ima predivan blog 😊😘

    OdgovoriIzbriši
  4. Srećno da bude ♥

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar